- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Retour, Garantie en Klachten
STANDAARD RETOURZENDING
Heeft u iets besteld wat toch niet helemaal naar wens is? Geen probleem, u kunt bij ons GRATIS uw producten ruilen tegen andere producten of een tegoedbon. Uiteraard is het ook mogelijk om uw geld retour te ontvangen. Twijfelt u nog? Denk er rustig over na, u heeft bij AllesTegenBloedluis.nl niet de wettelijke 2 weken de tijd om iets retour te zenden maar 61 dagen!
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Allestegenbloedluis.nl Pekelwerk 38 9663AW Nieuwe Pekela, [email protected] +31850655453) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het onderstaande retourmenu voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om het retourneren zo makkelijk mogelijk te maken werken wij samen met Returnless. Start uw retour aanvraag via onderstaande link:
START RETOURAANVRAAG
U heeft het recht een deel van uw bestelling of de gehele bestelling, tot 61 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling, zonder opgave van reden te annuleren, dit doet u door dit kenbaar te maken via de bovenstaande link. U heeft na de aanmelding nogmaals 14 kalenderdagen de tijd om uw product(en) retour te sturen. U kunt tijdens de aanvraag kiezen de artikelen te ruilen tegen andere artikelen (dit kunt u direct aangeven) of een tegoedbon, retour sturen is voor u dan geheel GRATIS. Kiest u er voor om liever uw aankoopbedrag terug te ontvangen dan vragen wij een kleine bijdrage in de retourkosten. U kunt een voordelig verzendlabel aanschaffen in het proces. Dit is natuurlijk niet verplicht, u kunt ook zelf het vervoer terug naar ons verzorgen met een vervoerder naar keuze, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Binnen 14 kalenderdagen nadat wij uw retour hebben ontvangen ontvangt u een nieuwe bestelbevestiging, de tegoedbon of het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen. Wanneer u alle artikelen uit uw bestelling retour stuurt ontvangt u ook de oorspronkelijke verzendkosten van de bestelling retour of tegoed.
Het herroepingsrecht bestaat niet bij de volgende overeenkomsten:
1) voor de levering van diensten nadat de dienst volledig is uitgevoerd, mits met de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument en onder erkenning van het feit dat hij zijn herroepingsrecht zal verliezen zodra de overeenkomst volledig door de handelaar is uitgevoerd
2) voor de levering van goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de handelaar geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen
3) voor de levering van goederen die zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn
4) voor de levering van goederen die snel bederven of aflopen (levende voedseldieren, roofmijten, diepvriesproducten, waterplanten etc)
5) voor de levering van verzegelde goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en die na levering werden ontzegeld
6) voor de levering van goederen die na de levering naar hun aard onlosmakelijk met andere goederen zijn vermengd
7) voor de levering van alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de koopovereenkomst, waarvan de levering pas na 30 dagen kan plaatsvinden en waarvan de feitelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft
8) wanneer de consument specifiek om een bezoek van de handelaar heeft verzocht met het oog op het uitvoeren van dringende reparaties of onderhoud. Als de handelaar tijdens het bezoek aanvullende diensten verleent waarom de consument specifiek heeft verzocht (d.w.z. reparatie of onderhoud), is het herroepingsrecht van toepassing op deze aanvullende diensten of goederen. Evenzo is, wanneer de handelaar tijdens het bezoek andere goederen levert dan de vervangingsonderdelen die nodig zijn om de reparatie of het onderhoud uit te voeren, het herroepingsrecht op deze goederen van toepassing
9) voor de levering van verzegelde audio- of video-opnamen of verzegelde computersoftware die na levering niet verzegeld zijn
10) voor de levering van kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementsovereenkomsten voor de levering van dergelijke publicaties
11) die zijn gesloten op een openbare veiling
12) betreffende de terbeschikkingstelling van accommodatie anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten, catering of diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding indien de overeenkomst voorziet in een specifieke datum of periode van uitvoering
DEFECT / BESCHADIGD ARTIKEL ONTVANGEN
Heeft u een artikel ontvangen dat defect is of beschadigd tijdens transport? Onze excuses, meldt dit binnen 7 dagen en wij lossen het voor u op!
Om het retourneren zo makkelijk mogelijk te maken werken wij samen met Returnless. Start uw retour aanvraag via onderstaande link:
START CLAIM
Houdt uw telefoon of camera bij de hand, wij vragen u een foto te uploaden. Nadat uw aanvraag is ontvangen nemen wij contact op om de afhandeling verder te regelen.
VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Onze excuses, meldt dit binnen 7 dagen en wij lossen het voor u op!
Om het retourneren zo makkelijk mogelijk te maken werken wij samen met Returnless. Start uw retour aanvraag via onderstaande link:
START CLAIM
Houdt uw telefoon of camera bij de hand, wij vragen u een foto te uploaden. Nadat uw aanvraag is ontvangen nemen wij contact op om de afhandeling verder te regelen.
GARANTIE
Op alle producten die wij verkopen heeft u comfort de huidige EU regeling recht op twee jaar garantie. Onder garantie worden defecten door productiefouten verstaan. Wanneer het product eerder defect gaat dan u naar redelijkheid mag verwachten neemt u dan contact via onderstaande link om uw garantieaanvraag te starten.
START AANVRAAG
Houdt uw telefoon of camera bij de hand, wij vragen u een foto te uploaden. Nadat uw aanvraag is ontvangen nemen wij contact op om de afhandeling verder te regelen.
KLACHTEN / GESCHILLEN
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.