- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Verzendkosten & Levertijden
LEVERTIJDEN
Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL. U kunt uitgaan van de volgende levertijden:
Besteld op | Besteld voor | Verzonden op | Geleverd op* |
Maandag | 22:00 uur | Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | 22:00 uur | Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | 22:00 uur | Woensdag | Donderdag |
Donderdag | 22:00 uur | Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | 22:00 uur | Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Zondag | Maandag | |
Zondag | 22:00 uur | Zondag | Maandag |
* Dit is geen garantie, wij zijn afhankelijk van de post verwerking. Houdt u rekening voor Wallonië, Zuid en Oost Duitsland met 2 dagen levertijd.
Wanneer een product (nog) niet op voorraad is staat de levertijd bij het product, de langste levertijd geldt dan voor uw gehele bestelling. Houdt u er rekening mee dat feestdagen geen werkdagen zijn.
Levertijden rond Black Friday & Sinterklaas
Net als voorgaande jaren verwachten onze vervoerders een zeer drukke periode rond Black Friday en Sinterklaas. In de periode 22 november tot en met 05 december moet je spijtig genoeg rekening houden met eventuele vertragingen in de bezorging van je pakket.
Zodra wij je order verzonden hebben ontvang je van ons een verzendbevestiging uit naam van Online Winkelstraat Nederland. Je kan er dan van uit gaan dat je order dezelfde nacht is opgehaald door de vervoerder voor verdere verwerking.
Op het moment dat de vervoerder deze verder verwerkt ontvang je een track & trace van de vervoerder. Wanneer je pakket gesorteerd is voor uitlevering ontvang je nogmaals een bericht. Controleer dus regelmatig je mailbox en houd je track & trace dus goed in de gaten om te weten wanneer je pakket wordt afgeleverd.
Samen met PostNL hebben wij een extra verzend- & leverdag ingevoerd, zaterdag 30 november verzenden wij ook zoveel mogelijk pakketten die dan door PostNL op zondag 01 december worden bezorgd.
Wij, net als onze collega winkels, doen er samen met onze vervoerders alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren in deze drukke tijd.
Uitzonderingen
Wij hebben normaliter al onze producten ruim op voorraad. Een product dat op voorraad is geven wij aan op onze website met de levertijd 'op voorraad', ook de hoeveelheid beschikbare voorraad staat aangegeven. Wanneer u meer dan de aangegeven voorraad of producten met een andere levertijd, bijvoorbeeld tot 3 werkdagen, besteld kunnen wij uw order niet direct verzenden. Wij verzenden uw gehele bestelling dan zo snel mogelijk, een indicatie staat bij het product.
Bij zeer winters weer kunnen er vertragingen in het bezorgen van de pakketten ontstaan. Daar pakketten meerdere keren gesorteerd worden op verschillende plekken in Nederland is goed weer bij ons of bij u geen garantie dat uw pakket bezorgd zal worden. Ook kan het voorkomen dat u van sommige winkels wel en van sommige winkels geen pakket ontvangt, dit heeft met de reis van een pakket te maken.
VERZENDKOSTEN
NEDERLAND
Bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze: € 6,25 - Gratis verzending vanaf € 75,-
Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt of bij een automaat: € 6,25 - Gratis verzending vanaf € 75,-
Bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze met de opdracht niet bij de buren afleveren: € 7,95 - Gratis verzending vanaf € 99,-
BELGIË
Bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze: € 6,95 Gratis verzending vanaf € 75,-
DUITSLAND
Bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze: €8,95 Gratis verzending vanaf €99,-
OVERIGE LANDEN
Stuur een offerte aanvraag met uw bestelling naar [email protected]
BEZORGER GEMIST?
Leveringen via PostNL worden eenmalig bij u thuis aangeboden of geprobeerd te leveren bij uw buren. Bent u niet thuis dan wordt uw bestelling bij een afhaalpunt bij u in de buurt afgeleverd (de locatie hiervan ontvangt u via het opgegeven emailadres). Hier blijft uw bestelling een week liggen. Haalt u uw bestelling niet op dan wordt het pakket automatisch naar ons retour gestuurd.
In dit geval is het mogelijk om uw bestelling nogmaals te laten verzenden of uw gehele bestelling te annuleren. Bij het opnieuw toezenden dienen de verzendkosten opnieuw betaald te worden en bij annulering ontvangt u enkel het aankoopbedrag van de goederen retour en worden de verzendkosten in rekening gebracht ook bij 'gratis' verzonden bestellingen.
Roofmijten worden altijd in rekening gebracht!